Fryzury zima

Temat: Tarczyca -guzek-usg. Ślicznie proszę o radę!!!
Apax, zajrzyj na homeoforum, link poniżej, bo tam jest laseczka, której w ciągu
4 miesięcy udało się homeopatycznie zmniejszyć guzek o 5 mm. Stapelia się
podpisuje, i z tarczycą ma już spore doświadczenie , więc załóz wątek do niej
i pogadacie sobie jak tarczyca z tarczycą


16%VOL
22%VAT

takie tam sobie forum homeopatia
Źródło: forum.gazeta.pl/forum/w,216,17888601,17888601,Tarczyca_guzek_usg_Slicznie_prosze_o_rade_.html



Temat: Nie na temat
pytanie do Lolki
nie wiem czy dobrze zapamietałam ..ale interesujesz sie od dawna
homeopatia..?jesli tak to prosze o porade:

jakis czas temu poznalam ludzi ktorzy skierowali mnie do pewnego
starszego człowieka tzw. specjaliste homeopatii. przez telefon ( bo
mieszka gdzies w pi..u. poprosił abym przysłala mu wyniki biopsi
i USG mojego guzka na tarczycy (łagodny jest na szczescie)..ma mi
przysłac recepte na ok 27 buteleczek z jakimis płynami i mam brac
po kropelce (chyba) kazdego dnia z innej butelki...powiedział ze to
pomoze i guzek zacznie sie zmniejszac (byc moze)

spotkałas sie kiedys z takim przypadkiem? i co myslisz o tego typu
leczeniu homeopatycznym?
Źródło: forum.gazeta.pl/forum/w,48376,70004617,70004617,Nie_na_temat.html


Temat: wyniki TSH,FT3,FT4 - staranie o dziecko
Witaj Rubi21
Czytam Twoje wyniki i oczom niedowierzam.
Przeciez opis USG i wynik biopsji to typowe Hashimoto.
A jak duza jest Twoja tarczyca?
To pierwsze TSH mialas naprawde niskie, ale to moze byc i przy Basedowie i na
poczatku Hashimoto.
Ale fT3 i fT4 to nie byly za wysokie jak na Basedowa. Raczej jak na poczatku Hashi.
Ten jod co bralas w ciazy tez Ci troche namieszal.
Przy Basedowie tez sie powinno unikac jodu, bo on moze wywolac nadczynnosc.
Mysle ze go juz nie bierzesz?
To wlasnie dlatego mialas po porodzie podwyzszone fT3 i fT4.
Piszesz ze bierzesz tez leki homeopatyczne.
Czy one sa na nadczynnosc?
Raczej do wyjasnienia calej Twojej historii radzilabym zebys tych lekow nie brala.
Teraz TSH masz jeszcze dosc niskie (bo to po jodzie), ale juz znacznie spadlo fT4.
Nie wiem kiedy robilas te ostatnie wyniki (data), ale za jakis miesiac powinnas
jeszcze raz powtorzyc TSH, fT3 i fT4, bo nie jestem pewna czy Ty nie idziesz w
niedoczynnosc z powodu tego spadku fT4.
A wlasciwie do rozpoznania Basedowa to nie mialas robionego nigdy waznego
badania - przeciwciala TRAB.
Jak bedziesz robila te nastepne wyniki to zrob tez jednorazowo przeciwciala
anty-TPO i anty-Tg (one sa przy Hashi), ale wlasnie zeby to nie wyszlo tak jak
ma Tygrysek ze masz mieszana chorobe.
Po roku powinnas tez powtorzyc USG (ja robie zawsze 2x w roku to badanie) zeby
miec kontrole jak wyglada tarczyca i czy nie robia sie jakies guzki.
Popros tego lekarza co bedzie robil USG zeby tez zmierzyl tarczyce.
Dobrze ze karmisz dziecko, ze nie odstawilas.
Pozdrawiam Ciebie i dzidziusia
Rosteda

Źródło: forum.gazeta.pl/forum/w,24712,52820534,52820534,wyniki_TSH_FT3_FT4_staranie_o_dziecko.html


Temat: Homeopatia a nadczynnośc
Witaj,

przede wszystkim chciałabym zaznaczyć, że leczenie homeopatyczne nie opiera się
na sugestii! Nie będę się tu rozpisywać, jak ktoś chce, to niech sam przeczyta,
czym jest homeopatia. Jest mnóstwo leków homeopatycznych na tarczycę: Spongia,
Fucus Vesiculosus,Badiaga itd.
Leczenie homeopatyczne należy stosować tylko wg wskazań specjalisty, wywiad
pezrprowadzany z takim lekarzem trwa 4 godzuny, a nie 15 minut, jak u endo. Obie
formy leczenia mogą być stosowane jednocześnie, wspierają się wzajemnie. Ja ma 5
guzów i nadczynność, sama stosuję krem do smarowania Thyreodoron,największy guz
zmiękł, obniżył się i przestałam go czuć. Nie zniknął, bo tu nie o cuda chodzi.
Homeopatia, to nie cuda, to leczenie potwierdzone naukowo, stosowane już przez
Hipokratesa, który odkrył,że to co szkodzi danej osobie, w mikroskopijnych
dawkach pomaga.

Źródło: forum.gazeta.pl/forum/w,24712,82773851,82773851,Homeopatia_a_nadczynnosc.html


Temat: A czemu nie homeopatia??
A czemu nie homeopatia??
Przez przypadek tu zajrzalam. Mialam problemy z tarczyca pare lat temu.
Mialam 3 guzy, kazdy troche inny, nadczynnosc, i termin operacji na koniec
pazdziernika 2003.
Pomogl mi naturopatha, bralam 9 preparatow homeopatycznych 3 razy dziennie
przez 4 miesiace (troche to bylo niewygodne)ale.. operacje odwolalam, jestem
zdrowa, nadczynnosci nie mam. Dwa guzy zostaly, ale sa mniejsze, nie rosna. A
tarczyce mam tam gdzie byc powinna.

Nadczynnosc tarczycy leczy sie trudno, niedoczynnosc podobno duzo latwiej.
Źródło: forum.gazeta.pl/forum/w,24712,64979543,64979543,A_czemu_nie_homeopatia_.html


Temat: AntyTPO
Już jestem.
Moja mama ma niedoczynność, tata nadczynność, guzki. Mama ma chore stawy.
Ogólnie u nas dużo wszystkiego.
USG tarczycy wykazało guzki, poza tym miałam biopsję, mam przewlekly stan
zapalny tarczycy, to wynik ze stycznia br. Wtedy też zrobiłam wszystkie badania
i tak: anty TG 42 chyba, anty TPO >1000, fT31,15; fT4 2,1. Dwa tygodnie
wcześniej TSH prawie 8. Jeszcze jakieś anty było robione, ale bylo w normie,
nie pamiętam co to było.
Teraz TSH 1,24, fT4 0,96; fT3 2,1; anty TG 31,9; anty TPO 799.
Biorę Letrox 100 1*dziennie. Pytanie: brać jeszcze?
Tak się składa że od 10 tygodni biorę selen, od homeopaty zalecenie.
Wspomagająco przy leczeniu grzybicy ogólnoustrojowej, którą leczę dietą i
homeopatią. Ta moja chora tarczyca może wynikać z candidozy, leczę ję więc może
tarczyca powoli się uspokaja?
MOj endokrynolog nie mówił czy to niedoczynność czy Hashimoto, nawet nie wiem
czy jest tutaj jakaś różnica, muszę przewertować to forum.
Chyba muszę się wybrać do niego, ale znowu 150 zł w plecy, o zgrozo.

pozdrawiam
Źródło: forum.gazeta.pl/forum/w,24712,41706901,41706901,AntyTPO.html


Temat: Do martini
Wiesz-czekam teraz na wynik biopsji pozostałych guzków.Mam nadzieję że będzie
dobrze.Wizytę u endokrynolog mam w przyszłym tygodniu i wszystko powinno sie
wyjaśnić.Jednak kiedy lekarz zaproponuje mi leki hormonalne to sie nie zgodzę-
mimo,że może przepisac mi inny niż który brałam wcześniej.One niestety działają
na tej samej zasadzie i nie moge sobie juz pozwolić na to co przeszłam.Operacja
tez bez sensu w moim przypadku jak i radjojod-hormony mam już w
porządku.Zostaje więc wstrzykiwanie etanolu, ale nie wiem czy się będę na to
kwalifikować.Jeśli i to zawiedzie to będę musiała to zostawić i poszukać czegoś
innego.Albo po prostu obserwowac i z tym żyć,tylko co w przyszłości?-lepiej sie
tego pozbyć.No chyba że są jakieś inne leki, o których nie wiem.
Kolejną moja nadzieją jest łykanie tabletek chrząstki rekina,tylko jeszcze nie
wiem dokladnie wszystkiego na ten temat.
A jak już i to zawiedzie to pozostaje homeopata.Wiem,że miałabym daleko, ale
ostatecznie idą niedługo wakacje więc może bym sobie poradziła.
Napisze za tydzień co i jak.I wtedy najwyżej jak polecasz tego swojego
homeopatę to bym jakoś telefonicznie sie umówiła.Jedyny problem to taki, czy
homeopatia jest mi w stanie pomóc na te guzki tarczycy,skoro wszystko inne w
moim organizmie działa teraz bez zarzutów?!
Pozdrawiam.
Źródło: forum.gazeta.pl/forum/w,19760,12524561,12524561,Do_martini.html


Temat: Nadczynnosc tarczycy
Nadczynnosc tarczycy
Czy jest jakis lek homeopatyczny
Mam guzka torbielowatego ,który wlasnie dziala tak że mam nadczynnośc
Biore propycil z zalecenia lekarza co 2dzien ale nadal mam takie obiawy jak
zmiany nastroju
ciepło i na przemian zimno
rozregulowany na maksa okres od 32 do 60 dni

Źródło: forum.gazeta.pl/forum/w,19760,12689860,12689860,Nadczynnosc_tarczycy.html


Temat: Kiedy następuje polepszenie w leczeniu homeopat.??
Kiedy następuje polepszenie w leczeniu homeopat.??
Mam 5 guzków tarczycy.Na leki bardzo źle zareagowałam,operacja w moim wypadku
nie ma sensu,hormony mam w normie.Na tradycyjne leki sie nie zgodziłam mimo
zaproponowania mniejszej dawki.Mój stan zaczął się pogarszać.Poczułam ucisk w
gardle-jakby mi coś tam urosło,trudność w przełykaniu śliny.
Postanowiłam więc, że pójdę do homeopaty.Mam zażywać pewne granulki i powiem
szczerze,że już na drugi dzień po 3 kulkach zaczęłam odczuwać niesamowitą
poprawę-ucisk "wypchania" w gardle zniknął i pozostało odczucie jakby małej
kulki w gardle tak jak dawniej.Czułam się jak nowo narodzona,mimo,że po tym
było mi jakoś zimno,czułam niesamowite rozbicie,ból w kościach-co jest do
dziś,ale tym się nie martwię.
Otóż dziś popołudniu trudności w połykaniu śliny znowu powróciły i taki stan
utrzymuje sie nadal.Nie wiem co o tym wszystkim sądzić.Zaraz chyba popadnę w
załamanie, bo za co się wezmę to okazuje się nieskuteczne.Wiem, że garnulki
łykam zaledwie 3 dni,ale była niesamowita poprawa, a teraz jest tak samo.
Do homeopaty mam się zgłosić na kontrolę za 2 tygodnie i przez ten czas nie
wiem co o tym wszystkim mysleć?!Jak to wkońcu jest z tą homeopatią?
Źródło: forum.gazeta.pl/forum/w,19760,13055037,13055037,Kiedy_nastepuje_polepszenie_w_leczeniu_homeopat_.html


Temat: zagadka
No wiec bylo tak: leczylam juz mojego guza na tarczycy homeopatycznie u innego
homeopaty, rowniez na liscie polecanego. I leczyl mnie 3 lekami, po 3
miesiacach guz faktycznie zmalal a potem znacznie urusl. (jego tez pytalam o
hom klasyczn ato powiedzial ze musi zaczac z "grubej rury" mnie leczyc a potem
pomysli o leku konstytucyjnym) MOze zle zrobilam ale pomyslalam ze w takim
razie pojde do doktora Zet, bo to znny krakowski klasyk i sporo znajmych do
niego chodzi. I w sumie to sama juz nie wiem W porownaniu do pierszego lekarza
wywaiad trwal krocej, nie bylo ankiety. Zadal mi pare podchwytliwych pytan i
przepisal 4 leki. Jak wyrazilam swoje zdziwienie i spytalam czemu nie
klasycznie, to powiedzial ze niektore dolegliwosci w dzisiejszym zyciu,
jedzieniu powietrzu itp to trudno klasycznie leczyc i ze slyszal o przypadku ze
ktos kogos wyleczyl dwom akuleczami z raka mozgu ale chcialby to zobaczyc
(ironicznie rzecz jasna) wiec podrapalam sie po glowei i poszlam rozmyslajac.
nie wiem juz sama, fakt ze nastawialam sie na jakies baardzo doglebne badanie
ciala i duszy. NIe podejzewam go o to ze przepisal cokolwiek wiedzac ze mi nie
pomoze. Dr Zet nie jest ponoc z natury gadatliwy i zachowuje pewnien dystans do
pacjenta i to sie czuje. Ale w sumie wytlumaczyl co i jak i na co i ktore
kuleczki powinny w co trafic.
Bede u niego pewnie za jakies dwa tygodnie to sprobuje go jeszce popytac.
pozdrawiam
Agnieszka
Źródło: forum.gazeta.pl/forum/w,19760,13392120,13392120,zagadka.html


Temat: Czy można łączyć homeopatię z ...
Czy można łączyć homeopatię z ...
Do nastepnej wizyty u hmeopaty mam jeszcze troche czasu.
Ciekawi mnie czy można równocześnie z takim leczeniem stosować inne rzeczy
np.chrząstka rekina czy essiac-zioła.Czy takie coś nie spowoduje, że
homeopatia przestanie działać lub będzie działać w mniejszym stopniu?
Chodzi o guzy na tarczycy.
Źródło: forum.gazeta.pl/forum/w,19760,13840407,13840407,Czy_mozna_laczyc_homeopatie_z_.html


Temat: Zapalenie tarczycy
Iść. Nie wiem, czy ktoś tu leczył tarczycę poza Stapelią (jeno u niej to guzy
były), raczej sobie nie przypominam. Homeopatia nie wyklucza klasycznego
leczenia hormonami i odwrotnie. Spróbować na pewno warto. Tylko do dobrego doka
trzeba.

16%VOL
22%VAT

Źródło: forum.gazeta.pl/forum/w,19760,30710700,30710700,Zapalenie_tarczycy.html


Temat: homeopaci prosze o kosultacje
homeopaci prosze o kosultacje
Bylam dzisiaj u naturopathy i zamowilam juz preparaty ktore mi przepisala.
Teraz probuje zrozumiec dlaczego ona mi to zapisala i czy czasem nie zrobila
pomylki. Bardzo bede wdzieczna za jakzkolwiek pomoc.
Ale od poczatku.
Mam dwa guzy na tarczycy jeden goracy produkujacy za duzo hormonow czyli
nadczynnosc tarczycy, drugi zimny czyli prawdopodobnie rakowy.
Preparaty przepisane wszystkie firmy Genestra (dystrybutor UNDA)to:
1. motherworth combination # 3
2. thyroidinum 200K
3. UNDA # 10
4. UNDA # 273
5. UNDA # 1000
i do tego black walnut combo i HMF forte na candida i diete anty grzybiczna
pani doctor tlumaczyla mi ze candida/grzybica powoduje zaburzenia w pracy
tarczycy i wiele symptomow ktore do tej pory myslalm ze sa symptomami
nadczynnosci tarczycy wyjasnila jako symptomy zlej pracy tarczycy.
Po przyjsciu do domu zaczelam sprawdzac to wszystko i przeczytalam ze candida
towarzyszy niedoczynnosci tarczycy. Teraz mam mieszane uczucia ze moze ona
pomylila moja nadczynnosc z niedoczynnoscia i to wszystko co mi zapisala jest
na niedoczynnosc. Ta firma Genestra nie udostepnia info o swoich produktach
do publicznej wiadomosci i nie moge tego sprawdzic.
Wiec stad moja prosba
Źródło: forum.gazeta.pl/forum/w,19760,14842145,14842145,homeopaci_prosze_o_kosultacje.html


Temat: preparat z raka piersi
hmm no generalnie to nie wiem ale chyba nie. W bardzo duzym skrocie zazywalam
to razem z innymi kuleczkami na guza tarczycy ale po trzech miesiacach
zrezygnowalam owczesnego homeopaty bo guz sie powiekszyl wiec czempredzej
ucieklam do klasyka, ktory okazal sie nie klasykiem ale to inna juz bajka:)
Źródło: forum.gazeta.pl/forum/w,19760,14998648,14998648,preparat_z_raka_piersi.html


Temat: dylemat mam:(
Stapelka, ja tez mam cos na tarczycy. Konstytucje biore od 2 lat, guzek sie
jeszcze nie zmniejszyl, ale psychika sie poprawila. Za to jeden guzek w piersi
sie zmniejszyl, a drugi zniknal. Czekam cierpliwie. Moj dok powiedzial, ze nawet
jak by sie u guzkow nic nie zmienilo, to i tak bym miala brac ten sam srodek.
Nie ma gwarancji, ze guzki poznikaja, ale mi jest wszystko jedno.

Bliska mi osoba tez byla u pana doktora z Krakowa (nawet go sama ufnie i bez
uprzedzen znalazlam w internecie) i tez dostala te jemiole. To mnie
rozczarowalo, bo myslalam, ze pan doktor jest stuprocentowym homeopata
klasycznym, jakiego szukalismy.
Źródło: forum.gazeta.pl/forum/w,19760,17250677,17250677,dylemat_mam_.html


Temat: dylemat mam:(
Ponieważ istnieją inne, bardziej skuteczne metody leczenia niż homeopatia, a
szczególnie klasyczna. Są to metody skuteczne i bezpiezne w takich stanach.
Zniknięcie jednego z kilku guzków w piersiach jest sukcesem co do guzków w
piersiach a nie tarczycy. Najbardziej interesujące jest to, że Pani od piersi
i tarczycy w tej sytuacji przejawia cenioną przez mnie cechę cierpliwości.
Iscador jest nieocenionym lekiem i żaden lek homeo nie ma takich właściwości.
Dr Zawiślak wie co robi. Podanie potencji w takich stanach może czasem
pogorszyć rokowanie.
Źródło: forum.gazeta.pl/forum/w,19760,17250677,17250677,dylemat_mam_.html


Temat: Chwila bezradności
Ciesz się ciesz! A widać da się bez antybełta! Super, niech mi Oświeceni dalej
wmawiają, że homeopatia leczy tylko na zasadzie przypadku, za dużo postów o
cudownych ozdrowieniach się tu od wczoraj pojawiło;) Jakoś tak się akurat
naskładało, że od kilku dni połowa choruje na katar, a drugiej połowie znikają
guzy z tarczycy;)
Tak trzymać i melduj się koniecznie, bo naprawdę baaaardzo miło czyta się takie
posty

16%VOL
22%VAT

Źródło: forum.gazeta.pl/forum/w,19760,17908497,17908497,Chwila_bezradnosci.html


Temat: bardzo się cieszę
bralam przez chyba 2 miesiace Isacdor M seria 0 (mam guza na tarczycy) nie
doszlam niestety do seri I bo meczyly mnie goraczki i bole kostno stawowe na
poczatku serii. Tak wiec powtarzlismy te serie 0 chyba 3 razy. Ciezko mi
powiedziec ze to akurat pomoglo poniewaz rownolegle stosowalam phosphprus lub
calcarea iodata. Nie mniej jednak male guzki mi poznikaly a w jednym ktory jest
duzy mam zmiany martwicze (pisalam o tym w poscie Sukcesy)
aa iscador zalecil mi moj homeopata
Źródło: forum.gazeta.pl/forum/w,19760,18283055,18283055,bardzo_sie_ciesze.html


Temat: tarczyca - proszę o radę
tarczyca - proszę o radę
Moja mama ma duże problemy z tarczycą i stwierdzone guzki w cieśni. Chcieli
ją kroić, ale się nie zgodziła. Zasugerowałam żeby poszła w nasze ślady i
zasięgnęła rady homeopaty. Jednak mimo, że sama namawiała mnie do leczenia
homeopatycznego dzieci to nie jest przekonana, że jej może pomóc.
Proszę Was o radę i opinię - czy homeopatia da sobie radę? Czy znacie
przypadki wyleczenia (zaniku) guzków? Będę wdzięczna za info, potrzebuję
argumentów:-)))
Źródło: forum.gazeta.pl/forum/w,19760,25918572,25918572,tarczyca_prosze_o_rade.html


Temat: tarczyca - proszę o radę
Ja mam wielkiego guziora na tarczycy i od roku lecze sie homeopatycznie. Od
roku guzior nie urusl. Niestety tez nie zmalal. Cos tam sie w nim w srodku
roobi pozytywnego ale chyba z powodu jego rozmiaru operacji nie unikne. Nie mam
problemow z hormonami. Mimo wszystko mysle ze warto sprobowac, napewno da sie
gospodarke hormonalna za pomoca homeopatii wyregulowac a moze przy okazji guzki
znikna. Na operacje zawsze jest czas pod warunkiem ze wyniki biopsji sa ok
Źródło: forum.gazeta.pl/forum/w,19760,25918572,25918572,tarczyca_prosze_o_rade.html


Temat: dr Katarzyna Bross-Walderdorff w Warszawie? Może..
beba2 napisała:

> Poprosimy kilka słów o jej cudowności.

Hm.. Sorry. Myslałam że znacie. W jakims watku astria1 wypowiadała się o niej,
może znajdę znowu
forum.gazeta.pl/forum/72,2.html?f=19760&w=21122112&a=21122112
to jest link do postu z marca.
Kobieta jest świetna - najpierw medycyna w Monachium a potem studia
homeopatyczne w Szwajcarii dwa lata. ja leczyłam sie u niej na tarczyce,
zdiagnozowali mi guzki i w rezultacie limfatyczne zapalenie tarczycy - grozi
niezwylke estetycznym wolem i końskimi dawkami hormonów. Dostałam 3 kuleczki.
Raz. i tyle widziałam moje guzki ;-) Oprócz tego najróżniejsze historie grypowe
typu grypa żołądkowa, gorączka, z bólu nie moge się ruszyć, a za dwa dni mam
szusować po stoku w Austrii. 3 kuleczki i po wszystkim. takie tam. Starałam
sobie przypomniec historie innych ludzi ale chyba pamięc mam jak sito bo nie
pamietam juz o jakie choroby chodziło. Może ktoś zna, pamięta, leczył sie i
dopisze conieco.


Źródło: forum.gazeta.pl/forum/w,19760,26986758,26986758,dr_Katarzyna_Bross_Walderdorff_w_Warszawie_Moze_.html